נעים להכיר!
לא מצאתם מענה לשאלתכם? צרו קשר, נשמח לעמוד לשרותכם
האם ניתן להגיע ולרכוש במקום? מדוע אין לכם חנויות?
את הפירות והירקות של משק מיכאלי אפשר לקבל רק במשלוח, הסיבה המשמעותית היא שאיננו רוצים להוסיף הוצאות של תפעול חנות שבסופו של יום באות לידי ביטוי בתמחור גבוה יותר עבורכם.
אנחנו רוצים לשמור על ניקיון כפיים מולכם ולהבטיח שתקבלו את הטוב ביותר במחיר ההוגן ביותר שנוכל לתת. אגב, את היבול שלנו אתם בהחלט תמצאו ואולי גם רכשתם ברשתות השיווק ו/או אצל הירקן שלכם כיוון ואנחנו מגדלים ואורזים גם עבורם.
כך שבהזמנה ישירה מאיתנו אתם בעצם חוסכים עלויות וקונים ישירות מהמגדלים.
איזו כשרות יש לכם?
המשק שומר שבת ויש לנו כשרות רגילה, האריזה וההפצה של המשק ניתנים באמצעות האורגני. תוצרת מחקלאים נוספים מבית האריזה של האורגני נמצאת תחת פיקוח צהר בבית האריזה.
כמובן לכל שנה, חג ומועד מתווספים ההיתרים שלו והם מעודכנים באתר שלנו.
האם אפשר לבחור את שעת המשלוח? מה אם אני לא בבית?
באתר, בסוף ההזמנה תתבקשו לעדכן את היום וטווח השעות הנוחות לכם, אנו ממליצים לבחור בטווחים בהם אתם בבית, במידה ואינכם, השליח ישאיר ליד הדלת.
קחו בחשבון את עונות השנה ואם הזמנתם מוצרים הנדרשים לקירור ונסו ככל שניתן להקפיד על מה שסימנתם.
האם ניתן למחזר קרטונים / שקיות?
בהחלט כן, אנחנו בעד!!
מלכתחילה אנחנו משתדלים לצמצם שימוש בשקיות ובהזמנה שלכם גם תוכלו לבחור במשלוח עם / בלי שקיות, לאחר שפיזרתם את הירקות והפירות במקום בו מובטחת להם אריכות ימים, אתם מוזמנים לשים את הקרטון הריק והשקיות ליד הדלת ואנחנו נאסוף אותם מכם.
האם ניתן לערוך סיורים במשק?
אנחנו תמיד שמחים לארח.
אין לנו סיור מובנה או מצגת עם הסברים, אבל יש לנו משק נהדר ועובדים מסבירי פנים. ואם יש קבוצה שמבקשת לערוך סיור, פשוט דברו איתנו ונבחן כל מקרה לגופו.
מה עושה מי שאין לו אפשרות להזמין דרך האתר?
לא אחת אנחנו מקבלים פניות מבנים ובנות להורים מבוגרים וגם מאנשים שפחות מסתדרים עם טכנולוגיה ומבקשים להזמין אולד סקול, אין בעיה כלל, אפשר בהחלט לבצע הזמנה טלפונית במספר- 0534932374 .
או בוואטסאפ ואגב, למי שנוח לעבוד כך, מנוי זה הדבר המושלם.
עד מתי יש להזמין בכדי לקבל באותו היום?
ההזמנות הן מהיום למחר. כל הזמנה שתכנס למערכת עד השעה 12:00, תסופק ביום למחרת. חלונות האספקה בכפוף לזמני האספקה שמוצגים בחנות במעמד ההזמנה.