מלך הקיץ: המדריך המלא לבחירת האבטיח האולטימטיבי

החקלאות הישראלית ובמיוחד החקלאות האורגנית ידועה באיכותה, טריותה ובמזון הבריא שהיא משווקת ללקוחותיה מהשדה לצלחת. למרות יתרונותיה הרבים, החקלאות הישראלית עומדת בפני קשיים לא מעטים, אך היא חיונית לעתידה הכלכלי של מדינת ישראל. משק מיכאלי הינו דוגמה מעולה לחקלאות ישראלית מצטיינת המאגדת סביבה חקלאים נוספים.
ניווט מהיר

ג'וסי, מרענן, ותמיד בא בטוב: בעוד מספר דקות תאחזו במידע החשוב ביותר של עונת הקיץ ותהפכו למומחים בבחירת האבטיח האולטימטיבי.

אין דבר מבאס יותר מלשבת על חוף הים באמצע הקיץ, לשלוף מהתיק את קופסת האבטיח החתוך שהכנתם מבעוד מועד, לנגוס בפרי האלים ולגלות שהוא קמחי וחסר טעם. ריכזנו כאן את הטיפים לבחירת האבטיח האולטימטיבי שיהפוך את הקיץ שלכם למתוק הרבה יותר. מוכנים לגייס את כל החושים למערכה?

צהוב זה האדום החדש: חפשו את הכתם הצהוב באבטיח

"ירוק מבחוץ ואדום מבפנים" אינו הגדרה מדויקת של פלטת הצבעים של הפרי המושלם- לא עד שהוספתם את ה-"צהוב" למשוואה. הכתם הצהוב על הפרי מעיד על כך שהייה של מספיק זמן על האדמה ולא נקטף בטרם עת. העדיפו אבטיח עם כתם צהוב עמוק על אחד בעל כתם בהיר יותר, על מנת להבטיח את מתיקותו ואת התענגותכם המקסימלית.

אבטיח

קשה באימונים, קל בקרב

נוק נוק, מי שם? על מנת לוודא שהאורח שייכנס אליכם למקרר ולבטן אכן רצוי, נקשו על האבטיחים הפוטנציאליים עם פרקי אצבעותיכם ובחרו את הקשה והמוצק ביניהם. בנוסף, לאבטיח בשל צריך להיות צליל עמוק- אם הצליל שלו חלול, כנראה שהוא בשל מדי.

על גודל, כובד וצורה 

על האבטיח האולטימטיבי להרגיש כבד יותר ביחס לחבריו איתם הוא חולק גודל זהה. זאת משום שהמיועד מכיל יותר מים, ועל כן עסיסי ומוצלח יותר. בנוסף, ודאו שצורתו אחידה וסימטרית וללא בליטות.כל אלו יכולים להצביע על אספקת מים לא סדירה. נחדש לכם (או לא) שגם האבטיחים מתחלקים לזכר ונקבה, ויש לכך השפעה משמעותית על טעמם. האבטיח הזכרי מוארך וגבוה יותר, בעוד הנקבי מתהדר בצורה עגלגלה וטעם מתוק יותר. אותו אנחנו רוצים.

כן לכתמים השחורים 

אל תבהלו מהכתמים השחורים, התיידדו איתם! כתמים אלו הם למעשה עקבות הסוכר שדלפו החוצה לחזית, אשר מעידות על מתיקות הפרי. הנקודות החומות-שחורות רצויות גם הן, שכן אלו מסמנות את האבקות הדבורים בפרח של הפרי. ככל שיש יותר האבקה, כך טעמו של האבטיח מתוק יותר.

אבטיח

זנב לאריות: הגבעול הוא הכל 

כאשר אנחנו מדברים על הזנב, אנו מתכוונים לפיסת הגבעול שנותרה מחוברת לאחר קצירת הפרי. גבעול ירוק אסתטי מצביע על כך שהפרי נקטף מוקדם מדי, טרם הבשיל במידה מספקת. לכן, העדיפו גבעול מיובש, הנתלש בקלות, שיבטיח לכם פרי בשל ובטן שמחה.

לא כזה מסובך, נכון? אם אתם רוצים להיות בטוחים שהאבטיח שלכם יהיה באמת משהו מיוחד, נמליץ לכם לקצר תהליכים, לתת לנו את המושכות ולהזמין את האבטיח האורגני של משק מיכאלי בקלות ובפשטות דרך החנות האינטרנטית. המשק המשפחתי הבוטיקי, הממוקם בעוטף עזה, מגדל תוצרת אורגנית שמוטענת במקסימום האהבה, הדאגה, המקצועיות והסבלנות, תוך דגש על גידול עונתי ללא כימיקלים. נשמח לשדך לכם את האבטיח שיהיה ה-פרפקט מאץ'. אם אתם ממש לא יכולים לחכות- קחו איתכם את הטיפים הללו לסופרמרקט או לירקנייה הקרובה. בתאבון!

 

משק מיכאלי- אורגני טרי ובריא- פירות וירקות מהחקלאי לצרכן

ברוכים הבאים!

משק מיכאלי – מהשדה עד הבית
בחנות החדשה אפשר להזמין תוצרת אורגנית ובת-קיימא מבלי לחשוב פעמיים, גם ביחידות ולא רק במשקל,
ולדעת בלב שלם שקבלת תוצרת נקייה, טרייה שמטופלת הכי טוב שיש בשדה, עד הבית 🏡. ובאחריות מלאה.

ומגוון של תוצרת עונתית במבצע ומוצרי מזווה איכותיים >> בקטגורית המבצעים. 

——————-

משק מיכאלי מזמין אותך להצטרף לתכנית המנויים, ללא התחייבות ועלות, ומבטיח ירקות ופירות טריים עד הבית ו-5% הנחה קבועים בכל משלוח. ללא כפל מבצעים. לעוד פרטים על המנוי>> https://michaelio.co.il/subscription/

כדאי לדעת ❤: 
+ עלות המשלוח לכל האזורים – 29 ₪ 

+ בקנייה מעל 480 ש"ח עלות משלוח 10 ש"ח.
+ האריזה וההפצה של המשק ניתן באמצעות האורגני. 
האורגני מטפח מעגל חקלאים וצרכנים במטרה לקדם חקלאות אוהבת אדמה ואדם, ומנגיש תוצרת טרייה, בריאה ונקייה, עד הבית.

לשאלות נוספות וכל סיוע, ניתן לפנות אלינו במספר וואטסאפ: 053-4932374
הנאה ובריאות, 
משפחת משק מיכאלי 👨‍🌾