למה אתם צריכים לקנות פירות וירקות ישירות מהחקלאי?

ניווט מהיר

רכישה ישירה מהחקלאי לצרכן היא "ווין-ווין סיטואיישן"; אולטימטיבית עבורכם. הרכישה תומכת בחקלאות הישראלית וגם הרבה יותר פשוטה ממה שחשבתם.

ההבדל בין לעשות עיקופים מיותרים או להגיע דוך ליעד הוא בדיוק כמו ההבדל בין לקנות ירקות ופירות בסופרמרקט או ישירות מהחקלאי לצרכן. האופציה הראשונה כנראה תשאיר אתכם מותשים ולא מרוצים. השנייה רעננים ושבעי רצון. הנה 5 סיבות למה כדאי לכם לקטוע את שרשרת התיווך ולקנות ישירות מהמשק.

1. כדי להבטיח סחורה טרייה, מגוונת ואיכותית-

עד שהירקות והפירות מגיעים לרשתות השיווק או לסופרמרקטים, הם עוברים ידיים רבות בשרשרת התיווך שמקצרות את אורך החיים שלהם. הקניה הישירה מהחקלאי לצרכן והמשלוח המהיר מבטיחים שעבר מינימום זמן מאז קטיפת הפרי או הירק. כמה פעמים קרה לכם שהניסיון לדלות מהערימה בסופר פרי או ירק שלא נראה עצוב ועייף, הרגיש ממש כמו לחפש מחט בערימת שחט? כאשר אתם רוכשים ישירות מהחקלאי אתם מבטיחים לעצמכם חוויה בלתי מנוצחת של טעם ובריאות- פירות וירקות מגוונים שגודלו בתנאים אורגניים וטבעיים, עשירים בטעם ובנוטריינטים, אחד אחד.

2. כדי לתמוך בחקלאים-

רשתות השיווק גוזרות קופון שמן על כל סחורה שהן רוכשות מהחקלאים.
כאשר אתם רוכשים פירות וירקות מהרשת, דעו שהחקלאי שעמל על גידולם מקבל רק אחוז פעוט ממה ששילמתם. ואם זה לא מספיק, החקלאי נותר בחוסר ידיעה, שכן לא הוא מחליט בכמה הוא מוכר את התוצרת, אלא הסופר המונע מאינטרסים כאלו ואחרים. כאשר מפרקים את שרשרת התיווך, הרכישה הישירה מהחקלאים מאפשרת להם להרוויח שכר הוגן על עבודתם, ולכם לתמוך בחקלאות ישראלית מקומית. ווין ווין, כבר אמרנו?

מהחקאי לצרכן

3. כי יש עם מי לדבר-

כשזה נוגע למשק מיכאלי, הקשר עם הלקוח לא נגמר כאשר הוא מקבל את הירקות והפירות לפתח ביתו. מדובר במערכת יחסים אמיתית ומתוחזקת שמתבססת על אהבה לטבע, למזון, לבריאות ולאנשים. כשאתם יודעים בדיוק מאיפה הגיעו הירקות והפירות לצלחת שלכם, אתם יכולים ליהנות מתקשורת ישירה עם החקלאי. אנחנו תמיד כאן לשירותכם: בטלפון, בווטסאפ ובאימייל, לתמיכה, פידבק התייעצויות או סתם כדי לקבל מתכון למאפינס אוכמניות. דברו איתנו!

4. בזכות העונתיות-

אבוקדו בקיץ? אל תתנו לירקות ופירות שזמינים בכל עונות השנה לסנוור אתכם. בסופרמרקטים תמצאו מוצרים שנשמרו בתנאי קירור על מנת לאפשר את גידולם מחוץ לעונה המתאימה להם. מזונות הגדלים ונצרכים בעונתם כפי שהטבע קבע, מעניקים טעם אידיאלי ועשירים יותר בחומרים מזינים. החקלאים האורגנים של משק מיכאלי מקפידים על גידול עונתי ואורגני ונאמנות לאמא אדמה.

5. בזכות המחיר-

מדובר בחשבון פשוט: החקלאות הישירה מצמצמת ככל הניתן את פערי התיווך. מה זה אומר? שאתם מקבלים מחירים הוגנים שכוללים את עלויות הגידול של הסחורה המובחרת ביותר. מדובר גם על תוספת פרנסה למי שעמל על הפרודוקטים כאיל היו בני טיפוחיו. בלי משחקים מלוכלכים, בלי רצון לעשות קופה על גב הלקוחות. אמינות, הוגנות והגינות- מהלב שלנו, אל הסל והכיס שלכם.

אז איך מזמינים מהחלקאי לצרכן?

כבר הבטחנו לכם שזה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם. אחרי שבדקתם את אזורי המשלוח ווידאתם שאנחנו מגיעים אליכם (וקרוב לוודאי שהתשובה תהיה- הל יס!) כל מה שנותר לכם זה לבחור מנוי או משלוח ומיד אתם בחנות הממתקים הטבעית שלנו– מצרפים את התוצרת הכי טריה, אורגנית וטעימה לסל הקניות שלכם ומתחילים לחשוב על מתכונים.

משק מיכאלי- אורגני טרי ובריא- פירות וירקות מהחקלאי לצרכן

ברוכים הבאים!

משק מיכאלי – מהשדה עד הבית
בחנות החדשה אפשר להזמין תוצרת אורגנית ובת-קיימא מבלי לחשוב פעמיים, גם ביחידות ולא רק במשקל,
ולדעת בלב שלם שקבלת תוצרת נקייה, טרייה שמטופלת הכי טוב שיש בשדה, עד הבית 🏡. ובאחריות מלאה.

ומגוון של תוצרת עונתית במבצע ומוצרי מזווה איכותיים >> בקטגורית המבצעים. 

——————-

משק מיכאלי מזמין אותך להצטרף לתכנית המנויים, ללא התחייבות ועלות, ומבטיח ירקות ופירות טריים עד הבית ו-5% הנחה קבועים בכל משלוח. ללא כפל מבצעים. לעוד פרטים על המנוי>> https://michaelio.co.il/subscription/

כדאי לדעת ❤: 
+ עלות המשלוח לכל האזורים – 29 ₪ 

+ בקנייה מעל 480 ש"ח עלות משלוח 10 ש"ח.
+ האריזה וההפצה של המשק ניתן באמצעות האורגני. 
האורגני מטפח מעגל חקלאים וצרכנים במטרה לקדם חקלאות אוהבת אדמה ואדם, ומנגיש תוצרת טרייה, בריאה ונקייה, עד הבית.

לשאלות נוספות וכל סיוע, ניתן לפנות אלינו במספר וואטסאפ: 053-4932374
הנאה ובריאות, 
משפחת משק מיכאלי 👨‍🌾